Bestellen en betalen

Bestelinformatie

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, zie je meestal dat het aankoopbedrag direct van je rekening is afgeschreven. In het betalingskenmerk vind je vaak ook het ordernummer van jouw bestelling. Is er iets onduidelijk, kijk dan welke situatie je herkent:

Bestelling niet betaald, aankoopbedrag niet afgeschreven.
In dat geval is er iets misgegaan met de verwerking van jouw betaling. Je kunt met een gerust hart een nieuwe bestelling plaatsen, zelfs wanneer je al een ordernummer hebt doorgekregen.

Bestelling betaald, maar geen bestelbevestiging ontvangen.
Jouw bestelbevestiging ontvang je meestal binnen een uur na het plaatsen van je bestelling. We raden je aan ook nog even na te kijken of deze in je spam folder terecht is gekomen. Uiteraard helpen we je graag als je deze niet ontvangen hebt.

Bestelbevestiging ontvangen, maar geen track & trace.
Alle informatie omtrent je verzending ontvang je zodra je bestelling naar je onderweg is. Voor brievenbuspakketjes kunnen wij helaas nog geen track & trace aanbieden.

Betalingen

Betalen maken we graag zo makkelijk mogelijk voor je. Met de volgende betaalmethoden kun je veilig bij Bambio bestellen:

iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank

Achteraf betalen: met Klarna betaal je 14 dagen na ontvangst van jouw producten. Let op: niet in combinatie met een cadeaukaart en maximaal €1500.

Sofort Banking: Direct online afrekenen vanuit je eigen bankomgeving.

Creditcard: met VISA, Mastercard of American Express

Cadeaukaart: voeg bij de stap ‘Betalen’ een kortingscode of cadeaukaartcode toe. Je ziet vanzelf of je een restbedrag moet betalen